Suuuuper seeegt

Jag är så seg idag. Lite sur och allmänt grinig med för den delen. Dagen började 5.30 idag så jag är absolut inte på humör för att hitta på ngt att göra för den delen heller. Visserligen kunde jag ligga o slappa på soffan när flis kolla bolibompa, men det är ju inte så man somnar om. Det funkar ju inte riktigt så. Ett vaket öga gäller.. annars kan det gå galet. Har planterat lite blommor idag. H tjatar på mig att göra iordning blomlådorna men JE ÖRK INT!!! Vem ska ta hand om dom?? JAG! SÅ vem borde bestämma när o OM det ska till ngra blomlådor i så fall??? Thats right. MEn jag o H har röstat idag alla fall o olika som vi är har vi givetsvis inte röstat lika heller. Jaja. Det blir vad det blir. Kul att ngn har ett intresse o sitta o bli överkörd i EU. Vem lyssnar på pyttesverige? Lycka till alla fall till personen som jag röstade på, du verkar vara en vettig människa trots din ringa ålder och trots att du är politiker. Nu ska jag skriva en handlingslista o sen ska vi (förhoppningsvis) åka o handla en massa käk. Å väcka Flis.. det börjar bli dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0