Premiärdopp o sjukt jävla ont

Mmmm har gjort premiärdoppet idag. Mörudden vart det på å tempen var alldels underbar. Hela familjen doppade sig o låg i läääänge. Gud va gött. Imorgon har jag en hel att göra lista..jisses alltså..men det är väl bara o köra på misstänker jag. Ngt mindre kul är att jag har så fruktansvärt ont i munnen. Har en blåsa som gör ngt så in i helvete ont på ren svenska. Jag kan knappt prata för att det gör sååå ont o nu har jag upptäckt en till..KUL! Svider o värker så imorgon bär det av till apoteket...Tror att det är afte-blåsor jag har o det finns det en salva för. Fundering 1. Vad i hela friden är afte-blåsa? Fundering 2: Vill man verkligen smörja sig med en salva i munnen??

Kommentarer
Postat av: vickivire

Halloj! Här har det badats hela veckan! Fika nån dag innan helgen?

2009-06-30 @ 11:07:49
Postat av: Josefin

Vad är nu en afte-blåsa då??? :P

2009-06-30 @ 22:07:28
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0