Buspållen Cliff

Hahaha hästar är för underbara. Hade buspållen Cliff igår o han levde loppan må ni tro, han sparka bakut, stegrade sig och gjorde grymma bockningar. (Han är bara 6 år så liiiite trots är nog inblandat..) Men lite kul var det ändå. Han är stor som ett hus Cliffen..Har inte koll på varken ben eller kropp o en enorm hals..jisses att man vågar sig upp liksom?! Men han ÄR charmig på sitt sätt. Det är bara så. Min vän M hade det inte liiiika kul igår. Hon skulle ha min favoritpålle Putte, han kände genast att M inte var en rutinerad ryttare o körde alltså med henne. Han kan vara lite hoppig o busig, men det brukar funka ändå..men inte för M inte igår. 1 gång kvar denna terminen sen avslutning.. BUHU... MÅSTE bara rida någonstans i sommar..hur ska jag klara mig annars??? hästabstinens liksom..

Kommentarer
Postat av: Sara O

vinkar lite

2009-06-07 @ 15:39:32
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0