this is the shiiiiit

Har haft en skitbra dag idag. Bröllopet var bara underbart *grina såklart lite granna*, festen likaså..å sällskapet..Ja, det går inte att klaga. Riktigt god mat..jag fick min specialkost *gulledig* o jag mår kanonbra nu. Helt otroligt. Hanna, Vickan o jag avslutade kvällen med lite dans på Harrys...riktigt skoj det med vill jag lova. Fötterna håller på att ta livet av mig, men det har varit värt det varje sekund. Dessutom har jag pratat o umgåtts med en man som jag läst 9 år med i skolan o idag har jag pratat mer med honom än under de 9 åren sammanlagt...Trevlig som tusan måste jag säga..tänk vad 15 år gör med en person?! This is the shiiiiit...Jag är lagom rund under fötterna, haft en kanonkväll o ska titta in till min smulis <3 sen bär det av till sängen. Godnatt världen..over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0