Sommarens tidiga morgnar...

What is up med det då.. Både igår o idag har varit supertidiga dagar. Å inte pga Flis denna gången. Anledningen heter bil. Igår var det service på den bruna passaten o idag ska samma bil in o lacka/spackla/laga kofångaren. Varför heter det kofångare...*många tankar snurrar runt o funderar just nu* Hm..Ska messa 118100 o fråga. Dom har ju svar på allt (säger dom). Återkommer om detta. Idag blev jag väckt kl 6.20...yej...*NOT* precis när man sover som gottigast...Suck. Får se vad dagen har att erbjuda. Det är ingen värmebölja just nu..men solen lyser lite alla fall så jag ska ta min kaffekopp o placera mig i morgonsolen på altandäcket o lyssna på fågelsång i ena örat o på flis i det andra med allt vad det är hon funderar på. Det är en del kan jag säga.. hon har massor att berätta. Alltid and ever..Men det är gôtt, hon pratar så bra min lilla tjej. Är förståndig o redig o vet vad hon vill. Vilja av stål..ja. Men det kommer göra att hon tar sig långt här i världen.

Kommentarer
Postat av: mamma

bruna passaen är inte brun, jag har sett den- kan i och för sig inte bestsämma färg men brun är den inte

2009-07-15 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0