Mysa in i det mesta

Skulle lägga Flis för en timmes vila efter vår mysträff på stan med FIA,ELIN,SANDRA m EMMA o MARIA...Supermys o ett riktigt tjejhäng. La alla fall Flis i min säng o la mig lite brevid..Tänk då sen att ligga o lyssna på regnet som smattrar utanför, ligga o gosa med sin sööööta dotter o bara slappna av. Ja, det är ju bara ett faktum..att somna alltså. 1 timme o 15 min senare vaknar vi upp å är lika förvånade båda 2. Men det är ju bara mys en dag som denna...har inga andra måsten idag så varför inte liksom. Nu har jag petat i mig kaffe..Mmmm riktigt gott. Väntar hem sambon om en liten stund å då ska jag åka iväg en snabbis o fixa lite ärenden. Tänker på min älsklingssyster. Jag finns här. Är det ngt RING!! Jag vill ju inte ringa o störa er...LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du stör aldrig gumma det e bara att ringa, svarar jag inte så är jag förhoppningsvis på BB. Lova you

2009-07-06 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0