Lyft upp mig någon?!

Mina ben känns som bly..Någon blåser stark motvind mot mig o en annan drar mig minst ett steg bakåt för varje steg jag tar framåt. Två stenblock ligger över mina axlar. En hammare håller på att sakta banka sig igenom mitt skallben... Lyft upp o bär mig..Hjälp..Någon? Nejdå.. superduper farligt är det inte. MEN.. jag är trött som jag vet inte vad trots att jag lyckades skrapa ihop flera timmar sammanhängande sömn för ovanlighetens skull. Men jobb i dagarna 3 känns i kroppen. Lyft, förflyttningar och spring på larm.. Det finns ju att göra om man säger så. Nu ska jag lägga upp fötterna i soffan o bara slappa.

Kommentarer
Postat av: Josefin

du måste ta hand om dig min vän! <3

puss o kram!

2009-07-28 @ 21:40:24
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0