what the hell!?!

Flis o jag har haft vår allra första maktkamp idag. SKOJAR INTE.. fy fan vad hon kan testa mitt tålamod ibland. Det som hände idag var att vi skulle hem. Vi har tillbringat fm hos goaste gumma o Oliwer. Flis fick för sig att hon icke hade lekt klart. Trött som ett aber men ville inte hem. Hell nooo. Så.. på med kläderna tyckte jag. Inte flis. Flis förvandlande sig till ett skrikande, ålande monster o vrålade utan desslike. Min lilla Flis liksom? Hallå vad gör ungen? TÄnkte i min stillhet att det släpper nog snart..å inte då. Det gav sig när jag hade satt på selen i vagnen för då kunde hon knappt röra sig. Gissa en som var skitsur? Bäsade sig hela vägen hem,, o då var det dags o leta efter nycklarna till huset. VART FAN ÄR DOM DÅ?? ringer till gumma, inga nycklar där..Helvete. Vart är dom`? Hitta dom under flis i vagnen TACK O LOV! In med unge o vagn. Hon vägrar mat..VÄLLING TO THE RESCUE. Hinner inte mer än hem, göra välling o lägga oss i sängen för hon somnar på sekunden lite snörvlande. Jag är fortfaranade helt kringkring o vet inte riktigt varför hon fick ett psykbryt bara rakt upp o ner. Ska ta o städa lite nu när jag ändå har ltie tid till övers.. det händer ju typ aldrig. Lite senare vaknas det kaffe hon Vickevire.. see you sooon girlfriend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0