Vilken Juvel...

Ja precis så hette min ponny igår. Så söööööt o lite lik en västern häst..Han är skäck o är vit o brun. Vi blev tilldelade hästar igår. Det gjorde ju mig lite lätt nervös..men det var ett bra val. Juvel var fantastiskt snäll. Jag tog mig upp och satt kvar. *stolt* SJUKT FETKUL!! Sen när vi skulle hoppa av så gick det också bra! Hihihihi det var sååå skoj o Juvel fick en massa loooove o morötter när vi var färdiga. Jag fick tränsa av o sadla av..Herregud va längesen det var.. men det är väl som att cykla. Det kändes bara perfekt på hästryggen o en liten del av mig undrade varför i hela friden jag någonsin kunde sluta med denna roliga hobby... Jag vet att det var för att ridskolan sålde min Lukas..till värsta bortskämda snorungen som inte ens tyckte om honom egentligen..Hemska männsiska..ME DONT LIKE! Jag fick borsta min ponny o tackade så snällt för att han var så otoligt snäll mot mig. Lycka är...att jag vet om mindre än en vecka så får jag sitta upp på hans rygg igen...*lyrisk* Dessutom har jag fixat en överraskning för Flis på lördag.. Ska bli såå spännande, berättar mer lite senare. Status för träningsvärk..helt okej faktiskt..lite känning i ena höften men annars inga problem.. Looove this!! ser verkligen fram mot nästa tisdakväll.. Det gick skitbra för Marie oxå. Hon hade en häst som heter Nimbus. Helt brun o supervacker. Nej, måste göra mig iordning för skolan nu.. hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0