Vart är vardagen?

Vi har varit lediga så länge nu så när vardagen kommer o knackar på känns det helt overkligt. En helt vanlig onsdag idag. Jag har massor att göra så egentligen hade det varit på sin plats med en sväng till Gryningen för smulans del, men det är ju planeringsdag i kommunen o lite överallt tydligen.. så hemmadag IGEN. Imorgon är en helt vanlig dag egentligen, men det är 2½ års kontroll på bvc oxå så..hemmadag IGEN. PÅ fredag börjar skolan igen. ÄNTLIGEN säger jag, mera vardag åt folket. Orkar inte vara hemma längre, får ju aldrig ngt gjort ändå :( Hoppas gumma svarar på mitt sms snart så jag vet om vi kan komma el inte. Vår dag började ju 7.15 här i huset. Så vi har varit vakna i 2 timmar nu o väntar med spänning på att de andra ska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0