Troll

Det är ja det! Eller.. mja inte riktigt troll men ändå. Vi har spelat upp vår teater idag på MIn vfu-förskola. Det var fantastiskt och superkul på alla sätt. Mina barn tyckte det var jättespännande och kul. Tack för att vi fick komma. Ja..det kommer ett o annat kort till bloggen. Ska bara kolla med polarna först om de vill vara med. Nu ska jag ställa mig i duschen, ta en lång varm dusch o försöka reda ut mitt hår. Det är liksom fullt av pinnar,löv och dessutom tuperat...Japp. Hämtar Flis vid 15 idag. Gud va mysigt o kunna tillägna en hel em o kväll bara med henne. Vägrar öppna en skolbok el ngt annat. Jag är värd en brejk..

Kommentarer
Postat av: Vickevire

Du får gärna lägga ut bilderna för mig! Ses i möra då! kram

2009-01-15 @ 18:50:56
Postat av: Anonym

Okej för mig.



Inte hunnit med att läsa idag =/ Ska läsa på tåget imorgon innan vi jobbar på sen.



2009-01-15 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0