tankar som snurrar i huvudet

Jag ska rida ikväll..herregud. 15 år sen sist..fanfanfan vilken träningsvärk ala döden som kommer infinna sig som ett brev på posten imöra...oooops. Musikteatern vi håller på o grejar med.. riktigt kul o riktigt lyckad sammansättning av grupp. ME LIKE! Längtar tills det är på g o in action som gäller.. Barnuppfostran.. gör jag rätt, hur i hela friden orkar hon och hur orkar JAG vara stark nog? En vän genomgår en stor sorg..Mina tankar (de flesta) går till dig nu. Pappa ska iväg på en grej imorgon, förmodligen ingen big deal, men lite scary o jag tänker på dig pappi. Hoppas det går bra. Klart att det gör.. va dum jag är. Flis har namnsdag imorgon..ett litet namnsdagspaket måste ju införskaffas. Typ snarast. Hämta ut ett H&M paket idag. Fin jacka till Flis från rean, kortärmad skjorta o mysbrallor till mig. Bra köp. Mycket nöjd. Orolig i magen..förmodligen för detta med ridningen ikväll. Kommer det verkligen sluta bra? Åh...Jag vill ha den seeegaste o snällaste helst 4 benta ponnysen som bara älskar mig från första stund.. Måste ta med morot. Morot=mutning..El beröm o tack? Kanske 2 morötter då.. Är lite trött, men skönt trött och glad. Skitglad faktiskt. Älskar när saker löser sig så här bra och bara klaffar. ME LIKE. Borde klippa mig igen.. Det ska upp på prioteringslistan inför nästa månad. SHIT.. måste in på csns hemsida o lämna studieförsäkran.. o hell..skriva lite logg oxå. Måste RUSA..

Kommentarer
Postat av: Gumma

LYCKA TILL med the horses ikväll =) du måste ringa å berätta hur det gick gumma, å i vilken muskel du har mest ont hihihihi LOVE YA!

2009-01-13 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0