Inläsningsdag

Första för terminen. Känns riktigt bra får jag säga. Aldrig hade jag väl kunna tro att estetiskt lärande skulle vara såå fysiskt jobbigt. Mycket att läsa jovisst, men allt dansande, all teater och rörelse (som vi inte haft så mycket av men det är med ändå), det känns allt i min otränade kropp. Fast..efter all träningsvärk som jag har haft så borde det väl bli bättre snart? El? Jag menar.. det borde ju bli en tränad kropp snart? Förhoppningsvis...äsch jag vet itne. Flis o jag har mysmorgon. Vi sitter o slappar till Spöket Laban o snart ska jag hjälpa smulis att fixa lite frulle. Vickevire kommer hit vid 10 så ska vi fixa till det sista i gruppens arbete. Sen läsa lite i dramakompassen, åka o storhandla och sen hämta Flis.. jodå. Den här dagen lär gå den med..Snart är det dags att åka till min söta Juvel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0