Hemma!

Det är bitit o köra 24 mil med ett barn som inte gillar att åka bil. DVD i all ära, men det verkar bara funka en stund. Gråt o en övertrött flis i 4 mil.. (hon sov de andra 8 milen) det ÄR psykiskt jobbigt. Mycket god mat hos mamma o A. Å efterrätt...fast jag letade ju efter cheescake.. Äppelpaj i all ära för det var riktigt mums. Mycket paket vart det..igen. Hon är ett älskat barn lilla smulan. Tack för allt! Vi kommer absolut igen.. Nu är flis på gott humör igen. Varm välling, torr blöja o en pyjamas å det vankas sängen alldeles snart. Skönt. Jag har nämnligen parkerat röven i soffan o FÖRVÄNTAR mig uppassning resten av kvällen. Såg att det fanns grillad kyckling, potatissallad o baugette framme..mmmm..Inget vin idag dock. Ska upp tidigt. Jobba. Å sen hem o ta en jävla bläcka..hahahaha nädå inte jag inte.. men imorgon blir det en lugn kväll i huset o blicka mot nästa vecka. Spännande att börja skolan igen på fredag. Har lite kul idéer inför musikteaterprojektet.. Ha en finfin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0