Fundersam

Mycket fundersam på hur det är möjligt att personer som läser samma ämne tolkar en essä-uppgift så enormt olika. IDag har det varit essä-semnarium på KAU. JAg gick dit med flaggan i topp och kände mig mycket nöjd över det jag lämnat in. MEN..Nu är det så att vi är 6-7 st i studiegrupperna o nästan alla har skrivt på olika sätt.. WHY? o WHY tittade folk så underligt på mig när jag förklarade vad som skulle ingå i uppgiften? Alla borde ju veta det..Det har doch varit många intressanta vändpunkter idag. Alla har ju gjort bra ifrån sig.. Men ändå. Just nu är det en sån dag där jag ifrågasätter lärarutbildningen. Otydlighet biter sig själv i röva!! Så det så! Nej, nu åker jag o hämtar min lilla glädjespridare o stannar inne resten av kvällen. Är faktiskt på lite bäshumör, för den här dagen blev inte som jag väntade mig. Å en sak till..Jag förstår inte hur man kan godkänna ngn som inte uppfyllt alla kraven för ett g...Tro mig..det här kommer tas upp på kursrådet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0