fröken H har arbetat

Hela dagen lång. Fast det är ju så kul o man blir faktiskt glad av att vara där. Oftast alla fall. Det enda jag inte gillar är..TIDIGA MORGNAR..jag kan verkligen inte sova bra natten innan jag vet att jag måste upp tidigt. Jobbigt att man aldrig blir van. Jobbat med urhärliga människor idag. Det gör dagen kortare o absolut mer givande. Mer då? Sitter på röven i soffan. Flis har kommit upp o nu är det strax dags för myyyyys. Ska göra iordning lite mysfika till oss o parkera oss i soffan resten av kvällen. Å guuud, nu vet jag vad vi ska äta sen.. T-A-C-O-S..sjukt sugen på det. Mmmmm.. men vem ska åka iväg o fixa lite tacogrejjer?? -"Du..Älskling...Flis o jag vill ha tacos..åker du o fixar lite grejjer till det..Snääällllaaaa..." Fuck that. Han kommer inte åka. Men fråga kan man alltid göra. Åker inte han så kanske det inte blir tacos..Men makaroner lockar ju inte idag.. så övertalning på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0