Fantastiska Fredag o Ljuvliga Lördag

Bästa gums o Ellabus var hitbjudna för ja rent ut sagt en massa kärlek! Älskar töserna sååå mycket o det var ren kvalitetstid o tjejprat. H fick agera lekfarbror o underhålla barnen. Gums o ja dela på en pava vin..gissa om huvudet bulta när jag la mig igår..imorse ingen fara dock. Tjejerna stöp i sängen 21.45!! helt otroligt att de orkar hålla igång.. Mer sånt här vännen min..Tack för att ni kom! Lördagfm bjöd på en massa bus. Flis vakna typ 7.30 o kom in till oss o sa.." jag vill till Nossefin nu mamma..!" hehehe lät tjejerna vara ifred en liten stund till dock. Frukosten bestod av att jag fick ett ryck o bakade tekakor (ljuvligt gott) kokade ägg, te, fixa juice o pålägg..Mmmm o melon just det ja. Bilder finns, men sladden har rymt så det kan dröja innan det blir bilder igen. Mer roligheter på lördagen? Underbaraste Martin...Min Martin som jag kan prata med allt om, skratta med, gråta med, supa med, fliosofera (efter supandet..) diskutera barnen med...ja MARTIN var här idag. Med sin goa familj Christina och lilla Levisia. Smulungen föddes typ 3 mån för tidigt men nu börjar hon allt ta igen det.. Vilken sköning..De bor i Sundsvall..FATTA VAD LÅNGT BORT!! 10 tim bilresa hade de hem imorgon...my god. Men 7 tusen tack för att ni kom o ville komma trots späckat schema...Är bra sugen på att åka lite tåg med smulan o gubben o hälsa på lite...Vilken road/railtripp...heheheh.. Helt underbara 2 dagar.. ME LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0