Trött, otålig o bara bäääääsig

Jag är inte på topphumör idag. Det är inte en bra dag. Jag har fortfarande ont i mina knän, halsen känns som ett sandpapper och ja.. jag är nog lite pms:ig fortfarande. FLis är ju bara så söt när hon ropade efter mig imorse.. "mammmmmma...jag ser dig inte!" Tänd lampan, sa jag och kom till mammas rum.. Sisådär 3 sek senare brakade det loss o flis kom till mitt rum. "Hej mamma, nu ser jag dig!" Bra, smulis sa jag.. Sen slutade hon vara söt o ställde sig framför mig o drog av mitt täcke o sa " nu vill jag ha välling mamma. GÅ UPP!" Funderar allvarligt på att lära henne värma sin egen välling..Nej då.. så illa är det ju inte. Men jag hinner aldrig sova ikapp.. Jag är alltid trött när jag vaknar och känner att jag har inget tålamod kvar för något. Jag ska låsa in mig i huset idag tills det är dags att hämta smulis igen. Jag ska sura och gnälla i min ensamhet och försöka städa bort lite negativ energi istället.

Kommentarer
Postat av: tess

Kronprinsessans förlovning:)

kika in min blogg om du vill veta mera :)

2009-02-24 @ 10:02:10
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: S

Man kan inte alltid ha en bra dag, även om man vill! hehe =)

2009-02-24 @ 10:07:48
URL: http://suneetas.blogg.se/
Postat av: mamma

" upp mamma, koka välling" gissa om jag känner igen det?

2009-02-24 @ 11:54:23
Postat av: Sara O

Har också haft massa negativ energi idag, men så var jag ute och gick i över en timme och nu är det bra igen (om vi ignorerar tvättberget i vardagsrummet)

2009-02-24 @ 17:24:46
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0