Ros på alla <3 dag

Flis o jag fick rosor på alla hjärtans dag. Totalt oväntat, men en trevlig gest av pappan i huset. Middag hos farmor o farfar o alltid åker man därifrån proppmätt o tröttis. Vi lämnade kvar liten flis för att sova över hos farmor o farfar. Inga bekymmer el problem någonsin.. tack o lov att det finns avlastning när jag har ett berg av pluggande framför mig under vårterminen. Så med de orden avslutar jag dagens första inlägg. Sambo o svärfar ska åka till villamässan här i stan, flis ska åka pulka med farmor o jag hade gärna följt med på mässan, men 100 kr är mycket pengar nu o jag har saker som måste göras härhemma..så ha en fin dag sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0