Klarade denna dagen..men..

Sa till Flis personal innan jag åkte imorse att blev hon hängig o sliten så RING MIG!! Jag förvarnade min lärare ifall att jag var tvungen att åka o hämta sjukt barn. Klarade denna dagen dock. Men när jag hämtade henne så var det en liten sliten Flis som mötte upp mig. Åh..dåligt samvete. Lilla pluttan borde ha varit hemma idag. Ska ta en diskussion om morgondagen. Jag vet att jag får vara hemma på fm för då kunde ABSOLUT inte pappa vara hemma... oki..men jag kan vara hemma på fm, men måste få åka iväg på em. Kommer missa massor annars o det har jag inte råd med. Å fler inlämningsuppg. känner jag inte för. Smulis står brevid mig o äter glass. Man får vad man vill ha när det inte slinkit ner ngn mat under dagen. Liiiite fruktbitar, men inget annat. :( Stackars liten Flis. Jaha.. då står det lite sjukdom utanför vår dörr o väntar ivrigt på att få komma in...Såå trist

Kommentarer
Postat av: mamma

mera glass, mera glass. det klarar man sig länge på sa dr. bergström, pappa till rongedals,

håll i dig ikväll. kram

2009-02-17 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0