En ljusglimt

Veckan har varit så jävla illa. Jag har tagit åt mig av saker som jag vanligtsvis skulle skaka av mig. Jag känner mig inte i form eller riktigt glad. Det är mycket nu, jag känner stress och prestationsångest. Bara att hålla sig flytande är ett helt projekt och ja..man får väl ta ett steg i taget. Att ständigt gå runt o oroa sig för vad som komma skall o om jag räcker till.. Just nu räcker jag inte till. Det är för lite Sara helt enkelt. Många "måsten" kommer att omvandlas till "borde-ta-tag-i-snarast!" eller "att-göra-inte-skjuta-upp". Åh.. tänk om man kunde delegera lite... En ljusglimt dock kom idag. Tack mamma o A.. jag behövde och ville verkligen ha det där. Tusen tack för hjälpen och presenten..i förskott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0