Det blir alltid värre framåt natten..

Visst finns det en sångrad som går så? Typ MAgnus Uggla el ngt? Det SJUKT bra på mig nu kan jag meddela. Sitter här och ömkar mig själv. Ont ont o ont. I hela kroppen. Snoken min håller på att tätas igen ordentligt o varenda led värker i kroppen. Allt från fingrar till tår. Har jag tid att bli sjuk=? Nope. Inte en chans. Jag fryser inombords men är alldeles rosig om mina kinder..*feber* El så är jag bara vin-varm på kinderna..men jag fryser alla fall. Mitt högerknä ser helt enkelt förjävligt ut. Som mamma sa, "Du har ju en brännskada på knät!" Va faaaan. Jag trodde bara att det var lite lätt infekterat, men no no.. här har vi lagt till med brännskada på knäna..Ja, jag säger det i flertal, för att även om vä knä inte ser lika illa ut, så lovar jag att det gör ont det med.. De senaste timmarna har jag legat i lillsoffan här hemma med benen i högläge o gjort allt för att slippa gå upp. Nu börjar jag bli rättså kissnödig. Hm...Vad göra? Funderar på att göra allt på en gång, borsta tänder o hela rubbet o bara lägga mig sen. Mmmm sängen..mmmm. Har insett att även om jag är en ûbermammi många dagar så är detta inte en av dem. Så, feber och värk får tala sitt tydliga språk imorgom om det blir jobb el inte på söndag. Imrogon MÅSTE jag bara gå.. har itne hjärta att ringa o sjukanmäla mig på samma dag, hur illa det än är. Over and out från bleksjukfisen på ö;a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0