Cafétjänst

Igår sattes min självdiciplin på test. Marie o jag hade cafétjänst i stallet.. Japp, vi två vuxna kvinnor hade stallhäng igår o hade såå kul ihop under 2 timmar. Min nyfunna vän Marie är bara helt fantastisk och en otroligt gullig människa, me like. Yttligare en person med rötter i Arvika..börjar fundera på vad den staden gör med människor..Det finns många MÅNGA godingar därifrån..Lena, Sara, Marina, Marie, Linus o Marcus från förr...o min syster såklart. Men alla fall, vi hade cafetjänst o laddade upp med både det ena o andra..godis o chokladbollar..GAHH...Jag köpte 2 festis o en sandwich..inge godis el gottigt. Fast jag var bra sugen.. gissa om. Men, i min värld finns det inte mycket som rubbar min självdiciplin till the diet. Inget egentligen..jag har bara gett mig fan på att inte slarva o jag håller fast vid det. Har ju tappat en hel del kilon nu o det känns jättebra, har några kilon kvar, men det tar sig väl. Nej, här har jag inte tid o sitta.. ska packa oss iordning o dra oss iväg om si så där 20 min..hihihi..ha en bra dag alla godingar därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0