Uppdatering

Dagspermission. Flis får antibiotika o måste vara tillbaks kl 20 för nästa dos. Hon är helt klart allmänpåverkad med huvudvärk och feberkänning. Skönt att vi får åka när vi vill.. Hon ligger o är jättesliten nu.. H ringer till 12:an så det blir förmodligen att ge sig iväg när somhelst. Blir o sussa o sjukhuset med min lilla prinsessa inatt. Gårdagensbravader (som att åka till sjukhuset mitt i natten..nästan) o mkt minus på sömn gjorde mig helt sliten när jag kom hem förrut. Slockade i soffan. Hur länge vet jag inte. Men det var välbehagligt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Linette Bäcklund

Hej gumman!!!

Önskar jag kunde göra något, men det jag kan är att ge dej utav all min styrka till dej. Tänker på er !!

Kramen

2009-12-07 @ 17:14:31
Postat av: mamma

<3<3<3 till er på 12:an och till den som sover hemma

kram

2009-12-07 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0