Mammihjärtat gör bara ont

Hon sitter brevid mig i sin sjukhussäng o äter lite middag. Tittar jag lite längre bort ser jag en droppställning med 3 påsar på. En är tilläggsdropp bara för att hon ska vätskas upp o få hjälp med att driva ut monstermedicinen som är i påse nr 2. I påse/flaska 3 är det "bara" typ koksalt som ska rensa monstermedicinslangen å se till att a l l a droppar går in i min lilla tjejs kropp. Det gör så ont o se. Tack o lov har hon inte ont av att få medicinen.. men jag vet vilket helvete som väntar om ett par dagar efter att medicinen är slut. Dagen började med att hon skulle sövas för att få MTX i ryggmärgen. Flis har mått så dåligt över sövningsmomentet alla ggr hon blivit sövd. Nu verkar även läkarna se att även ett litet barn får psykiskt dåligt av allt hon måste gå igenom = mer medicin i förebyggande syfte. Det gör ont i mitt mammihjärta. Mer än vad jag med ord orkar beskriva o förklara. MItt barn förtjänar inte det här.. Goaste ungen på vår jord..Små barn förtjänar inte att behöva utsättas för denna prövning... Så jävla orättvist.

Kommentarer
Postat av: Sara Nyström

Nej fy fan vad fruktansvärt :`( Usch jag lider så med er :(

2009-12-21 @ 18:12:49
Postat av: mamma

det gör ont i mormorshjärtat också. älskar er alla tre

2009-12-21 @ 19:07:10
Postat av: Anonym

<3<3<3

2009-12-21 @ 21:07:02
Postat av: Jessica

Mitt hjärta blöder för er... Tänker på er! Kram

2009-12-21 @ 22:28:42
Postat av: Josefin

det gör ont i hela mig att läsa vad Felicia & ni går igenom... :( Älskar er! <3

2009-12-21 @ 23:28:32
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: moster

Ingen kan veta vad flisan och ni går igenom om man inte gjort det själv. Man kan bara skänka en tanke och önska och att allt går bra. Tänker på er.

2009-12-21 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0