Alldeles för ont..

Flis fick en morfintabl när hon la sig för natten igår. När jag hämtade henne vid 3-tiden så hade hon ont i hela kroppen. Min lilla smulis..hon skrek av smärta o man kan inte ta i henne utan att hon får panik o blir jätteledsen. Hon har alldeles för ont nu.. Stackars liten smulis..6.40 fick hon dagens första morfintabl o nu ska hon få en tabl var 4:e timme för bästa effekt. Det är medicinernas biverkningar som håller på o spökar i hennes kropp. Ledvärk.. överrallt.. Föreställ er att ni inte kan gå o ngn ska lyfta upp er o bära er till tex sängen. Tänk händerna som tar tag under dina armar, axlarna som lyfts upp o en hand som stödjande ska hålla dig vid rygg o rumpa..Flis skrek rakt ut inatt..Det gjorde ont överrallt..Jag bar henne så försiktigt men ändå gjorde mina händer ont. Jag la ner henne i min säng, med stora tårar rinnande nerför hennes kinder. Jag önskar verkligen ett slut på det här helvetet. Jag önskar inte ngt annat än att mitt barn ska bli helt frisk o kry igen. Ett slut på alla hemska (men bra) mediciner o biverkningar.

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars , stackars älsklingsflis... <3<3<3

2009-12-30 @ 10:02:20
Postat av: Josefin

vilken j**la mardröm ni lever i mina små änglar.. Hjärtat värker så för er och tårar rullar ner för mina kinder.. Ni är fantastiska.. <3 Älskar er!

2009-12-30 @ 10:51:27
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Sara O

Sitter här och bara gråter,vad jag önskar att jag kunde hjälpa! Lilla, lilla tjejen!

2009-12-30 @ 21:13:00
Postat av: Jeanette

Usch ja tårar rinner när man läser om erat helvete ber och tänder ljus att smärtan ska av ta slut...

Kommer att vid tolvslaget be att 2010 ska bli ett år med bara positiva besked och så smärtfritt som möjligt mår så gott ni bara kan vi tänker på er kram nettan med fam

2009-12-31 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0