som ett svart hål

Dagen kom o försvann typ samtidigt. WTF liksom?? Hade massor av grejer jag ville göra idag. Inte ens hälften blev det. Lite roligare var ju det spontana lekparksmyset flis o jag gjorde under em. Hamna på Segelvägen/Båtvägens stora lekpark o där var det barn för en gångs skull. 2 söta små tjejer L o T som jag haft på min Vfu-avdelning. Hihihi gissa vem som vart lektant för 3 småtjejer? LOVE IT! LIte synd är det ju att inte Flis får gå med de goa tjejerna...men men så är det. Lilla L´s mamma sa att det är otroligt synd att jag inte kommer tillbaks till deras avd igen. Jag är saknad o efterlängtad. Det känns i hjärtat det..Jag gör ett riktigt bra jobb..där med :) ....................................................................................I alla fall. Dagens försvann innan jag ens kom igång. Jaja..imorgon får vi se om vi gör fler sponatana saker.. sånt är kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli kul när du är klar

2009-08-17 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0