ny dag.. nya möjligheter?

Vad hindrar mig egentligen att börja om på nytt? Alltså..göra ett livsavgörande val här o nu. Bestämma mig för att göra något helt oväntat och ja..nytt? Många tänk om tankar. Typ...Jag vill verkligen ut o resa. Jag skulle verkligen vilja jobba på en resort på någon varm ö i medelhavet som förskollärare och låta Flis få en fantastisk uppelvelse o ta del av en spännande kultur. Jag skulle vilja ha en egen häst. Alldels här i närheten och ha massor av tid till att rida ute o njuta av sjur och natur. Jag skulle vilja vinna massor av miljoner(vem vill inte det) och göra vårt hus så fint som jag vill ha det. Jag vill ha en egen LITEN bil, saknar min Nisse som var bra på alla sätt o vis. Så.. när det nu finns så mycket jag vill och vill ha..vad göra? Läsa till förskollärare gör jag, rider på ridskola gör jag också..en bra början till att ha egen häst? Mer pengar.. hm.. kanske borde spela lite på ponnysarna el skrapa en lott ibland? Pengar dimper ju inte ner bara för att jag dels har en önskan om det o dels för att jag är lite skrockig o har grodor i skohyllan... Egen bil..kommer det att bli, när allt annat kommer på plats. Bara 1½ år kvar innan många av mina önskningar kommer slå in...Hoppas jag alla fall

Kommentarer
Postat av: mamma

fram för fler grodor i skohyllan!

2009-08-17 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0