Härliga o Ärliga

Det är riktiga vänner. Man ska kunna säga vad man tycker o tänker till riktiga vänner. Energiparasiter och negativa människor göra sig icke besvär att ta upp min tid. Igår tillbringades några timmar med Gumma o lillprins. Alltid underbart och mysigt med gumma tid. Jag jobbade på kvällen och fick många härliga pratstunder med fantastiska arbetskamrater. Idag har jag verkligen myst med mina underbara vänner Maria o lilla Josefine (pluttprinsessen.. just love her) och Vickan. Heldag med goa Vickan..tusen tack för idag gumman..du är ta mig tusan bäst. Ska inte hänga ut ngn. Det är inte min stil, jag är varken sur eller arg.. men det finns några som inte står högt i kurs hos mig. Förtroende förtjänas inte genom svek och besvikelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0