Bedrift

Riktigt stolt över dagen jobb faktiskt. Har fått undan många frågetecken och oförståelse. Pärm med ett nästan idiotsäkert system för att inte missa ngt. Register, mapp o en fullspäckad almanacka. Busy brud denna hösten ska jag säga... Shit alltså. Det känns ju som att man har precis börjar skolan.. Det är nu det gäller för tusan. Nu är det alla fall fredagkväll *fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys* o jag jobbar både lördag o söndagkväll..Fina cash det. Ska ta tillvara på min trötta lilla familj innan det är är läggdags för liten här hemma. Tummen btw.. En öm historia. Det är inte läkt, toppen på tummen är så öm o värker nästan lite när man tar lite på den. Jag ska visa upp den imorgon tänkte jag. Har ju många kollegor som är systrar på sjukan sååå ngn kanske har ett tips el två vad jag ska ta mig till med tummetotten min. Det är inget inflammerat el infekterat vad jag kan se. Inget var *usch* eller illaluktande klet. Bara riktigt obehagligt med en lindad tumme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0