Väntan

Väntan väntan väntan.. ÅHHH ok en fördel med att jobba dagtur..man får passet överstökat och kan komma hem vid 15.. fördel kvällstur..Mysmorgon emd familjen. NACKDEL..VÄNTAN bara en lång väntan på att åka iväg till jobbet. Hinner man verkligen med ngt vettigt? Jag har alla fall varit till affären en snabbis, dammsugit, slängt i en tvätt som håller på för fulla muggar. Att göra? Tja.. gå ut en sväng med Flis kanske? Åka en sväng o se lite folk=? Imorgon är jag ledig och då blir det påskparaden i stan för min o flis del.Bilder kommer. Jag vet för en gångs skull vart kamerasladden är :) Mitt projekt med att hitta saker o sälja på tradera/blocket går inte så bra. Har lite separationsångest för lite minnengrejer. Gahhh... vad göra?

Kommentarer
Postat av: Evelina

man ringer evelina som kommer och är hänsynslös i garderoberna ;-)

2009-04-10 @ 12:11:50
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0