sol sol sol sol

Tänk vad humöret är påverkat av vädret? Sol sol sol mmm kan det bli bättre? TYp inte. Flis o jag var på ridlekis på fm och idag fick hon Nelly. Vilken goding. Flis gillade verkligen henne och det blir säkert mer tid på henne. Barnen fick göra uppdrag idag och efter varje utfört uppdrag fick de ett ägg, så lite påsktema på ridlekis idag. Världsbäst ridlärare, hon är så bra med barnen, föräldrarna och hästarna. När vi kom hem vankades det lunch. Tackar för det. Skönt o slippa stressa hem för att laga mat. När Flis o H vilade passade jag på att åka in till stan och ta en kaffe med min gooosfia. Det är få vänner man har som man kan plocka upp tråden precis som man lämnade den senast man sågs. Nu vill jag till Gbg igen, både för att träffa Evelina och Fia. Älskar Gbg <3 När jag kom hem strax efter 15 så var H o Flis ute i solen. Det var så skönt och varmt så vi var ute ända till kl 18!! Gött dä. Nu är det lördagsmys för mig o Flis. H har åkt på kalajs hos Jonas som fyller 32 år idag. Grattis från oss. Smulan har fått lite popcorn att mumsa på o tillsammans med bolibompa så är det suczess... Vart inge gummamys idag :( Fick inte tag på dig..<3 over and out för denna lördag

Kommentarer
Postat av: Gumma

Nej jag vet att det inte blev ngt ikväll gumma, men vi va ute i skogen Jag, Oliwer, Steve & Rosita och grillade korv..det va underbart mysigt. Sen åkte vi förbi Helena & lämnade lite presenter till Mio.

Så vi får ta det en annan dag Gumma! Kram

2009-04-04 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0