pysselpluttan

Min lilla pysselplutta är ute i trädgården med sin pappa nu. När det ska grejas är hon framme som ett skott och vill gärna vara med o hålla på. Jag fick gå ut med lite varmare kläder och då står hon o kramar borrmaskinen.."älskar den här mamma!!" Eh..ja just det ja. Bra Flis. Fortsätt så.. greja bör man annars får man tummen mitt i handen o det vill vi ju inte. Idag på fm fick jag följa med gumma o Oliwer till Mvc o lyssna på bebisens hjärtljud. Åh..det lät bara så fantastiskt. Även om jag har varit gravid själv så är det bara ett mirakel att höra dessa små underbara ljud. Man ryser liksom. Tack älsklingssyster för att jag fick följa med. När vi hade lyssat klart tog jag med O en stund för att gumma skulle få lite egentid med bm. Jag o O lekte lite.. han är för söt bubben min. Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar kanske gräsklippare och högtryckstvätt längre fram. dremmel är ett litet elverktyg, födelsedagstips, kanske. kram

2009-04-14 @ 17:28:40
Postat av: gumma

TACK GUMMA för allt idag, det betyder så mkt att du ville följa med idag & att du tog Oliwer en stund. Det är därför du är min älsklingssyster, finns ingen som Du! ÄLSKAR DIG!!!!

2009-04-14 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0