Långfredagsfundering

Har som ni vet jobbat idag. Började 14 o slutade vid 21.45.. el ja...Bästa E o L lät mig gå vid halv för att jag hade så sjukt ont i ryggen då så jag fick gå hem tidigare. Tack..världens gulligaste arbetskamrater. Alltid omtänksamma och gulliga. Fast det var jobbigt idag. Kanske mest för att det har blivit en omorganisation på avdelningen o kanske för att det var riktigt längsen som jag jobba. Kanske det kanske... Nu är det ett pass kvar. Söndagkväll, fast det är länge dit o jag ska ha mys med Flis o Karlsson imorgon. GLÖM INTE HUCKLET!! Sitter här med datorn i knät o ett rödvinsglas framför mig. Inga fel att avsluta en kväll så där.. Bästa Ballerina är såå nära. Vill se dig imorgon min vän.. Jag saknar dig o behöver Ballerina-råd o tips..Du finns så nära men ändå långt bort. Måste ta en Gbg helg igen.. det var det bästa jag har gjort på länge. MISS YOU HONEY!! Natti over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0