Funderingar

Är ju som ni vet vid detta laget, fattig som en kyrkråtta. Sitter o kollar på blocket o tradera...folk säljer verkligen all möjlig skit. Det finns hopp alltså?! Imorgon är det rensningsdag i skåpen. Herregud, saker man aldrig använder kan man väl lika gärna sälja? Har ju lite kläder som jag inte använder heller..Snygga kavajer kanske kan locka ngn? Jag blir ju sugen på att ta en röjning redan när flis lagt sig ikväll... Kanske ska ta o lägga fram möjliga objekt. Jag har MASSOR av barnkläder efter Flis..men det gör alldeles för ont i hjärtat att sälja det. Flis vagn står i gargaget.. Den första vagnen som hon totalt vantrivdes med sen dag 1. Kul! Den ska jag göra iordning o sälja i sommar. Mycket tankar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0