WILLYS o smått o gott

KOmmer här o nu göra reklam för ett företag o jag kommer inte att få ett öre för det, men skitsamma. Gumma o jag har varit till Willys idag o handlat mat. 2 pappåsar o en plastpåse för 670 kr! Fattar ni vad mat det blev eller? SHIT!! Jag är supernöjd o inte nog med att blöjorna inte ens kostar 100 kr/pkt o vällingpkt är cirkus minst 10 kr än ica...Det är en bit att köra för att handla mat. Men en storhandling i fortsättningen blir faktiskt på Willys. Snacka om att få rejält för pengarna. Nu kommer det bli husmanskost på höööög nivå i detta hus. Det som vaknas är kalops, pepparrotskött, kokt torsk med äggsås..mmm pannbiff med lök o sås (ingen lök för mig då) o en massa massa annat gott. Har precis ätit dagens lunch. Fläskfilégryta med tjocka äggnudlar. ÅHHH smaskigt. Ibland får man till det riktigt bra alltså :) Deadline för inlämning är kl 16.. !5.30 har jag ev planer sååå jag ska ta tjuren vid hornen o lämna in den alldels strax. Åh maaaaan...*nervös* Gumma o jag tog by the way vägen förbi Rusta. Rusta är en riktigt risig affär här i stan. Inte alls lika fräscht som i reklamen på tv. Men, det finns ALLTID ngt som man kommer hem med. Idag, en köksmatta och julklappspapper. Nu kan julklappsinköpen börja. yej..

Kommentarer
Postat av: mamma

blöjor var det tydligen annat pris på än i örebro!!!! kramar till er

2008-10-29 @ 12:25:40
Postat av: J

Hej Sara :) Kul att du hittade till mig! Mitt motto står får "Livet går vidare". Är nog på arabiska tror jag :P Kram!

2008-10-29 @ 19:54:46
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0