Vad göra?

Det är inte det att jag inte har något att göra, jag kommer inte för mig att göra det bara. Morgonen o förmidaggens bravader tog luften ur mig..Pffffhhh (som en pysande ballong)..Har saker att läsa, har tvätt att tvätta, rum att städa, en trädgård som behöver rensas lite, o framförallt en samtal jag måste ringa. Skulle kunna börja med samtalet. Lite tar det mot, men bättre o säga som det är. Jag har varit duktig o köpt två födelsedagspresenter till världens goaste lillkille Oliwer som fyller 2 år imorgon..Älskar dig plutten, vi kommer på kalas imorgon :) Så vad göra? Dricka lite kaffe låter som en fantastisk idé. Den kör vi på å sen hoppas jag att energin flödar o jag är supereffektiv ända tills det är dags o hämta smulisen i em. Dags att ta tag i det nu. Så här zombietillstånd borde utfärdas med en varning för det måste ju nästan vara förknippat med fara? Nu ska sengångaren gå o hämta lite kaffe..Gääääässsspppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0