underbara inläsningsdag

Har inläsningsdag idag. Ska bli riktigt gôtt. Det är deadline för inlämning på dramaarbetet idag. Det ligger klart i datorn o väntar på at bli ivägskickat men hm..jag drar mig lite för att skicka iväg det. Måste kolla igenom ordentligt innan jag släpper det ifrån mig. Ska ta med Flis o åka till dagis om si så där 50 min. Regnet öser fullkomligt ner och jag hoppas o ber en bön att det ger sig jämt lite grann när det är dags att åka. Efter det åker jag o hämtar Goaste Gumma o drar till Willys. Storhandling jajjamensan. Sen hem o hänga lite tvätt o ta o fila på ett annat arbete som ska in senare i veckan. Inläsningsdagar är underbara. Fast skulle man vara ûberambitiös så borde man åka till skolan o sitta i biblioteket för att få en massa gjort. Det orkar inte jag. Jag har faktiskt självdisciplin nog att sitta i ett par timmar alla fall. Det tycker jag är bra.Sen vill jag inte att Flis ska behöva gå så långa dagar på dagis när jag har inläsningsdag. Försöker hämta henne tidigare än utsatt tid. Nu är det 45 min kvar tills vi borde åka till dagis o jag borde hoppa in i duschen innan dess.Åh..vart tar tiden vägen??? Måste ruuuusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0