tänk om man skulle...

Ta o boka en tid hos en läkare kanske? Min mage har spökat sen i sommras som ni vet. Kanske borde döpa om bloggen till the fucked up mag-blogg? Min kloka mamma har alltid diagnoser nära tillhands. Jag blir både glad o rädd när du sätter igång. Men jag kan ju kallt konstera att ngt skit är det ju med magen min. Frågan är bara vad? Jag har alla fall bokat en annan tid, en klipptid. Nästa fredag är det jag som lägger upp ett nytt foto på mig själv i den nya frillen. Är supersugen på lugg igen. Fast kort hår o lugg? hm..jag vet inte om det passar så bra på mig. Kanske klipper mig korthårig igen? Vi får se vad det blir. Min frisör lät överraskad att jag ringde. Vart har du tagit vägen då?? Varit otrogen mot mig eller?? heheheh. Hon är så rolig. Nej, du vet hur det är sa jag..jag får ju aldrig tummen ur o boka en tid. JAG VET sa hon då :) Är jag seg? Ja idag är jag seeeeeg med flera e i sig. Helt sjukt, jag är ju inte människa när jag mår så här. Har en massa goa kakor här hemma o glass..men det lockar inte. Är sugen på vin, men det lär väl inte hinna ner i magen förrän det är på väg upp el ut igen :) Blä för att ha en dålig mage.

Kommentarer
Postat av: mamma

kramar som sagt, i massor!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-24 @ 20:19:55
Postat av: Evelina

Neeeeej....långt hår nu gumman :) Lite fabulous lockar till dina nya fina kläder!



Love you gumman!

2008-10-25 @ 00:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0