Tadaa så var man glad igen!

Upprättelse! Jag säger bara det. Flis har haft en kanondag på dagis. Somnade o sov som en stock i sin vagn idag. Vad var det jag sa?? Pigg o utvilad tjej som mötte mammi vid dörren idag. Åh vad glad jag blev att se henne sån. Lilla smulisen. Tack snälla personalen för att ni lyssnade på mig. Haft en klockrensuperduperdag med bästaste gumma genom tiderna. Älsklingssyster som har det största hjätat o goaste kaffet :) Jag har till o med varit effektiv med skolarbetet. Gjort 1 av 2 läsloggar på dansbökerna (blev riktigt bra faktiskt) o skrivit klart dramaarbetet. Ey..big mama on the role.. GT..jag såg dig förrut men hörde inte riktigt vad du sa..Något i stil med VA SNÄLL NU NÄR DU SKA HÄMTA FLISEN??? hehehe

Kommentarer
Postat av: mamma

du är bästa mamman!!!!!!!

2008-10-22 @ 16:59:16
Postat av: Gt

Gt Sa Nu är jag på g igen i trägårn!! men klart jag sa ngt om att du är en kanon Mamma !! Go for it !!!!! Kram GT

2008-10-22 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0