Söndag

Vilken söndag. Egentligen har jag inte gjort ngt vettigt, eller ja förrutom att ta en ikeatur, plocka i trädgården, laga köttfärslimpa med championsås, hängt undan en tvätt, ska snart sätta på en ny, tömt en diskmaskin och en ny är precis på, sorterat skräp o pantflaskor och plockat leksaker efter flis som ligger lite vartsomhelst. Jo, jag har visst gjort vettiga saker. Jag är effektiv när jag vill. Hade tänkt att slänga ihop lite muffinssmet som inte tar ngn tid alls, men nehej..ÖRKA INT´! Inte ikväll. Mer då? Dagis är stängt imorgon. Planeringsdag för hela kommunen. H ska vara hemma med flis o bara så ni vet förväntar jag mig att han aktiverar henne (inte=bilkörning) o jag förväntar mig att H lagar mat till familjen imorgon. Det är bara så. Jag ska ha dans tror jag alla fall. Hm..inte riktigt säker, men det är nog så. Ska packa bra danskläder. Mjuk o rörligt ska det vara. Nu är det Bolibompatime. Mitt nästa konstaterande lyder.. MER 5 MYROR ÄR FLER ÄN 4 ELEFANTER ÅT FOLKET!! En del program är så löjligt fördummande så man skäms som vuxen att de kan visa sånt skräp. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0