Så där ja!

Jag tog tjuren vid hornen o sa som det var. Ska bli spännande att hämta smulis sen o se hur det gick idag. Jag förklarade för en personal att gårdagen var bland det vidrigaste ever. Flis var helt redo att krypa ut ur skinnet o var jättearg/ledsen/förtvivlat astrött. Hon måste få sin timmes sömn på dagis. Det är bara så. Hon är inte redo för en madrass på golvet med de andra barnen. SLUTA STRESSA! Tror budskapet gick in o jag fick fram vad jag sa. Sen om de blev sura o irriterade det skiter jag fullständigt i. Flis kommer alltid först för mig o jag kämpar med näbb o klo för det jag tycker att hon ska ha. Tog med goa gumma på stan en stund o fick tag i en kavaj/jacka/duffel svart med huva o såå fin o skön. Tack gumma för smakrådet. Håller alla tummar för dig nu. Köpte ett par strumpor till flis..borde blivit ett par överdragsbyxor också men det ser ut som jag får antingen gå till polarn o pyret el beställa ett par från Lindex hemsida. Vi får se.. Det skiljer ju siså där 400 kr i pris.

Kommentarer
Postat av: gumma

Tack min bästaste Gumma för allt idag. Älskar dig så... Helt underbart att bara få strosa runt med dig. Du är det bästaste.. KÄRLEK

2008-10-22 @ 13:46:05
Postat av: mamma

älskar dig, lilla Sara. Jag vet var din gräns går.

kram

2008-10-22 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0