Överkörd

Jag har blivit överkörd. Inte av en bil el ngt sånt utan av personalen på Flis avdelning. "Vi" (läs personalen) hade önskemål om att Flis ska börja sova på madrass istället för vagnen. Prova lite smått sa jag o tänkte att detta kommer att ta tid o jag vill inte stressa fram det här. Hon vill ju inte ens sova i sin egen säng här hemma..Idag vaknade Flis 5.30. Hon har inte sovit ett endaste dugg på HELA dagen. Varför de inte la henne i vagnen när de insåg att det inte fungerade förstår jag inte..Jag är uppriktigt ledsen nu. Jag är överkörd o det kommer de få höra imorgon. Det är inte ok att Flis inte får sova under dagen. Hon behöver sin timmes sömn mitt på dagen. Herregud..Det kommer bli långa timmar tills hon somnar ikväll. Fan också, vad less jag blir.

Kommentarer
Postat av: Gumma

Ja säg ifrån Gumma... lilla pluttan måste vara helt slut..Gumman! Puss Från Anki & Oliwer

2008-10-21 @ 17:00:41
Postat av: mamma

synd att det inte funkade. kram

2008-10-21 @ 17:13:14
Postat av: mamma

synd att det inte funkade. kram

2008-10-21 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0