Oh maaaaan..jag kommer ha ont imöra

Dans, hela dagen. Dans som innebär att man rullar runt på golvet, gör sig stor o liten, svävande och stark. Yoga-positioner (jo man tackar)o min reaktion är att det är kul, till en viss gräns, men sen börjar det göra ont i min kropp och sen blir man svettig o varm (me dont like) sen kommer mattheten. Jag säger bara oh maaaaan fan va min kropp inte kommer accpetera detta o som tack för gott samarbete (el inte) ge mig en sjuhelvetes träningsvärk.. Kom hem till Flis o sambon när skolan var slut. En kopp kaffe o sen joinade jag dem ute för att få lite frisk luft. Vi var säkert ute en timme o det var jätteskönt. Flis cyklade runt runt och vi var ner till skogen o kikade också. Vi har en liten inneboende på tomten. En snigel. En stor snigel i en stor snäcka. Skitcoolt då den har funnits på vår tomt i alla fall 3 månader nu. Hm..dags att ge den ett namn kanske? Snigel-Sune kanske? Japp så får det bli. Sambon håller på att laga mat. Makaroner(stuvade) och falukorv..så gott idag faktiskt för att jag är superhungrig och vill bara äta o sen hoppa in i duschen o sätta på mig myskläder. Tittar just ner på dagens outfit o inser att jag har redan myskläder på mig! Japp, slapparbrallor uttvättade och asfula men klämmer ingenstans,ett vitt längre linne och en munkjacka. Nästa mysoutfit blir ett par rosa brallor, linne och en stooor tjockare tröja. När flis har lagt sig så ska jag faktiskt ta en kopp te och tända en massa ljus. Lööööve hösten.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha träningsvärk imorgon kommer vi att få lida av ;P men det var en kul dag i allafall ! myysig kväll det lät som ni hade :) sune tyckte i allafall jag va häftigt på en snigel hehe :) Kramizz

2008-10-27 @ 22:09:53
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0