...nighty nighty..

Jag ska skriva ngt som jag har skrivit många ggr tidigare. JAG ÄR TRÖTT. Helt ofattbart förstår inte. Visst, de dagar som vi är aktiva så är det ju en sak att vara skönt utmattad o trött. Idag är bara luften slut. Pyspunkan blev en däckexplosion o jag har segnat ihop på lillsoffan med datorn i knät o kikar på House. Snart nighty här i huset. Ska bara greja lite först, förbereda en tvätt inför morgondagen, lägga fram skolböcker som jag ska greja med o kanske tom förbereda kaffekannan så det är bara o trycka på imorgonbitti. Znnnarkkkk..Huga va seg jag blev. Snart kommer fåren hoppande bakom ögonlocken o kroppen blir tung. Försöker komma på om det var ngt mer jag skulle skriva..Hmm..Matshopping med gumma imöra ;) yej..vi mot pensionärerna hehehe. Spännande. Nej, avrundrar nu..ska kolla lite på datorn innan jag lägger mig så nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0