Morgondagens plans

Flis o jag blir lite allena på fm, så frågan är ju vad vi ska hitta på. Stort minus på affärer. Inget alternativ. Hm, funderar på lite lekparksmys om vädret tillåter, då kan det ju tom bli lite picnic medtagen. Hoppas på ett strålande höstväder imorgon. Lagom efter lunch tar vi en låååååååååång promenad (gäller icke vid regn) o sen när flis har vaknat så åker vi till morfar o Stine för att fira morfar som fyller år. Jodå, dagen lär gå på imorgon med. Kvällens planer..CSI börjar 21.30. Hur i hela friden ska jag orka hålla mig vaken till dess? Mmm, är så trött, ovanligt va? En lördag o allt. Borde kanske ta en brakfylla o svepa ett par laktosfria likör43 med mjölk för att komma igång lite? hahaha det lär ju vara dagens skämt alla fall. Nu smyger sig ett gôtt matkoma på o jag halvsitt/ligger i lillsoffan o känner att jag har 3 alternativ. Fast egentligen bara 2 alternativ. Kissa måste jag göra snart alltså...jobbigt att en öl rinner så fort rakt genom kroppen bara så där. Mina alternativ då? 1. ta en till öl o piggna tillfälligt till en liten stund så man orkar se Csi. 2. Drick en kopp te o dra en mjukis filt över mig o snarka framför Csi. Skulle kunna bädda ner mig i sängen utan te o somna när jag vill? hm..sova...åh så kan det ju bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0