mmmmuffins

Mmm har precis bakat mina berömda muffins. Kokosmuffins som är djuriskt goda. Å nej, jag har inte gottesyndat må ni tro..HAr ju liten Flisan som står beredd o ge sig ner i smeten när jag är klar med formarna. Har hon fått smetsuget efter mig månne?? Föööörmodligen ja. Gryyymt gott, verkar vi båda tycka. Är så sugen på en ljummen muffins. Men nej, här kommer självdisciplinen in. Inget sött på vardagar, inte ens lite smetklet. Sket faktiskt i att väga mig i fredags innan jag åkte till Göteborg. Kommer med all säkerhet skita i att väga mig denna veckan oxå. Är inte allt för optimistisk om man säger så. Jag är duktig, det är det enda jag behöver just nu. Får bli lite uppdatering lite senare. Nu blir det Gourmetmiddag på hög nivå i huset. Pasta med köttbullar o gräddsås. Å denna gången är det jag som fixar makaronerna..H har lyckats..eh..eller inte lyckats riktigt så bra med den delen de senaste gångerna..Hm hur man nu lyckats att misslyckas med ngt som har en koktid på max 8 min?

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Vad har du gjort idag?

2008-10-01 @ 17:02:36
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: mamma

lycka till med dieten. du kan. kram

2008-10-01 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0