lediga

Jag har inläsningsdag idag. Var riktigt effektiv igår för att kunna ha Flisiris hemma idag. Vi hade planerat mariebergsskogen, men det regnar ute o hur kul är picnic i det blöta? Vi får ta en mysfika här hemma med mammis bullar o muffins istället. Det är skönt att inte ha några planer idag. Vi ska faktiskt ta dagen som den kommer. Jag sitter fortfarande i morgonrock o flis struttar runt i pyjamas. Vi har ätit mysfrulle med varmchoklad o rostat bröd. Här sitter vi nu framför tv´n med barnprogram o bara myser. Flis tycker jag är astråkig som inte vill stänga av datorn.. Så eftersom det här är mammi o Flis dagen så gör jag som hon säger :) hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0