Kvällens avrundning

Jag lagade mat ikväll. Skräll va? Min pappa o Christine kom hit o fick ta del av min fantastiska matlagning. Det bjöds på rotfruktsgratäng med skinka i och sallad. Supersmaskigt. Flis har varit så trött sen jag hämtade henne idag. Hon är så snorig o hostig. Stackars liten. Önskar att jag kunde ta ut ett gäng vabb-dagar så hon skulle hinna bli frisk, men för mig är det en hel omöjlighet just nu. Självklart stannar jag hemma om hon får feber el om att jag ser att hon bara är allmänpåverkad. Skönt att det är helg snart, även om jag har bokat in ett arbetspass på csk på lördagdag. Annars lugnt o fint. Har insett i lite smått panik att det är litteraturseminarium-dags igen imorgon. Boken är visserligen bra, men det är bara så sjukt mycket nu. Gör vad jag kan imorgon. Vi ska dessutom redovisa en sång..jättegullig sång. Ja..det går nog bra. Heldag imorgon. Blir en tidig kväll för att orka vara allert o pigg under morgondagen. Jag har förresten skickat med ett lass grejer som pappa ska ta med upp till stugan i helgen. Yej..mer ställen för förvaring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0