huvudvärk upphöjt i 2

Ont ont ont i mitt huvud. Hövvet går på overload o det är alldels för mycket runt omkring mig just nu *kämpar med att hålla fast huvudet o halsen på axlarna* Jaja, bara o köra hövvet i väggen o tuta vidare. Ont ont ont i mitt huvud för att jag har varit hos min frisör.. Ska man ha ont i skallen när man kommer därifrån? NEEEJ! Men Kattis är jättebra o jättegullig som person så jag skulle inte för allt i världen gå ngn annanstans. No way. Men K har en tedens att köra in hårklämmor i öronen?! och när hon går lös med plattången så sitter jag som på spikar. Jahaja..Hur jag ser ut nu? PLATTAT HÅR! Kortare hår, ingen lugg denna gång. Ska sminka mig lite o piggna till lite så ska jag visa hur jag ser ut sen. Nöjd? Mja..det blidde inte riktigt som jag tänkt mig denna gången. Men ska tillbaks (någongång i nov) o göra lite slingor o färga ögonbrynen!! kan ni föreställa er eller?? My god. Tror hon får klippa lite mer då faktiskt. Lite för långt fram för den korta frisyren bak så att säga. Jag har varit hos Kattis i 6 år.. Snacka stammis!

Kommentarer
Postat av: Vickivire

Bild, bild, bild på det nya håret!!!!!!!!!!!

Kramiz

2008-10-31 @ 12:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0